Daisypath Friendship tickers

Saturday 10 December 2011

bosan ouh=,=

bosan sudah melanda diriku . bagaimanakah cara untuk aku menghilangkan kebosanan ini ? *gempak seyh ayat aku . hahaxD . aku sekarang tengah online and someone yang aku tunggu dari 7.59 mlm tdi pun tengah online . *chewaah~yehyeh jerh tunggu . Nak lah chat ngan dye , but dye tuh taknak reply chat aku . memang arh . da lah kasi alasan tak logik langsong . korang mesti nak tahu kan alasan dia ape . dye kater kat kak kakakku yang sweet tuh tangan dye kudung but boleyh pulak dye reply chat kakak ku tuh . memaang lha mengade sunggoh . x meced langsong . Da lah sim card dye hilang . aku harap keychain yang aku kasik kat dye tuh tak hilang . :)) dye kater kat aku dia simpan keychain urh kat bilik dye and dye gerenti tak hilang . hehexD . pandai dia hargai pemberian aku . mwehehe:3 . harap tahun depan , dye masih ade kat maktab . nak jumper dye ohh and kawankwan aku . i miss u guys freaking damn much ohh . hee . kan aku dah cakap masti aku akan melalut kat hal lain punyer .da lari jaoh dri title . hehexD . nieh mr. belatuk yang ajar lah nieyh . bieber malaysia ckp mr.belatuk nieyh suker ckp ayat keling . hahaxD.. memang betol un sbenarnyer . dye tuh suker betol melalut , tapi dye byk pminat ouh . :DD hotsetapp lha katakan . mwehehe:3
k lah stop kat sini jelah . sbelom aku terikot perangai mr. belatok tuh . bubye awkawkawk sumer <3

No comments:

Post a Comment